اخبـــار
دسته بندي
<<  ÞÈáí  567891011121314  ÈÚÏí  >>
  معاون صنایع‌دستی در بازدید از موسسه آفرینشهای هنری : صنایع دستی، مکمل سوغات زیارت می‌شود
معاون صنایع‌دستی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: صنایع دستی، مکمل سوغات زیارت در مشهد می‌شود.

۱۴۰۲/۸/۲۰ :تاريخ

  طنین طوفان واژه‌ها در حمایت از مردم مظلوم غزه در مشهدمقدس
رویداد بزرگ مردمی «طوفان واژه‌ها» به همت موسسه آفرینشهای هنری آستان قدس رضوی با برگزاری برنامه‌های متنوع هنری و ادبی در حمایت از مردم مظلوم غزه در میدان فلسطین مشهدمقدس برگزار شد

۱۴۰۲/۸/۱۵ :تاريخ

  «نای و نی» خوشنویسی به نگارخانه رضوان آمد
نمایشگاه «نای و نی» با نمایش آثار خوشنویسی علی اکبر زرقی مدرس و هنرمند پیشکسوت سبزواری در نگارخانه رضوان مشهد گشایش یافت.

۱۴۰۲/۸/۱۴ :تاريخ

  پرورش استعدادهای هنری در سایه سار مکتب هنر رضوی
مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با برنامه‌های مختلف هنری زمینه رشد و پرورش دانش‌آموزان را در دو گروه‌ سنی کودک و نوجوان فراهم می‌کند و در این مسیر با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مجتمع فرهنگی- هنری امام خمینی(ره)، توجه ویژه‌ای به دانش‌آموزان منطقه کم‌برخوردار خواجه‌ربیع مشهد دارد.

۱۴۰۲/۸/۱۳ :تاريخ

  به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی؛ نماهنگ «آفاق قیام» در حمایت از مردم فلسطین منتشر شد
نماهنگ «آفاق قیام» به همت مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی در حمایت از مردم فلسطین به ویژه مردم مظلوم غزه تولید و منتشر شد.

۱۴۰۲/۸/۱۳ :تاريخ

  معاون وزیر صمت در بازدید از نمایشگاه «توسعه کسب و کار و فرانچایز» مشهد عنوان کرد؛ عرضه محصولات هنری فاخر و متنوع توسط مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت(صمت) در بازدید از چهارمین نمایشگاه تخصصی «توسعه کسب و کار و فرانچایز» در مشهد گفت: محصولات هنری رضوی فاخر و متنوعی توسط مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با عنوان «مهر» تولید و در غرفه این مؤسسه در نمایشگاه عرضه شده است

۱۴۰۲/۸/۱۱ :تاريخ

  مدیرعامل مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی خبر داد؛ طراحی 700 محصول هنری با برند «مهر» با محوریت مکتب هنری رضوی
مدیرعامل مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی از طراحی 700 محصول هنری رضوی با برند «مهر» در ذیل فعالیت این مؤسسه با محوریت مکتب هنری رضوی خبر داد.

۱۴۰۲/۸/۱۱ :تاريخ

  مسئله زیبایی‌شناسی در فلسفه ادبیات در مکتب هنر رضوان مشهد بررسی شد
دومین جلسه کارگاه «فلسفه ادبیات» به همت انجمن «عصر داستان» مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با محوریت مسئله زیبایی‌شناسی در فلسفه ادبیات در مکتب هنر رضوان مشهد برپا شد.

۱۴۰۲/۸/۱۱ :تاريخ

  عرضه محصولات هنری رضوی در چهارمین نمایشگاه تخصصی «توسعه کسب و کار و فرانچایز»
مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی با معرفی محصولات هنری رضوی با برند «مهر» در چهارمین نمایشگاه تخصصی «توسعه کسب و کار و فرانچایز» در مشهد حضور بهم رساند.

۱۴۰۲/۸/۱۱ :تاريخ

  نگارخانه رضوان میزبان نقاشیخط های امام رضایی شد
نمایشگاه «پی‌رنگ پرواز» با نمایش آثار نقاشی‌خط محسن توسلی مدرس و هنرمند برجسته مشهدی با محوریت عرض ارادت به ساحت قدسی حضرت رضا(ع) در نگارخانه رضوان مشهد گشایش یافت.

۱۴۰۲/۸/۷ :تاريخ

<<  ÞÈáí  567891011121314  ÈÚÏí  >>