اخبـــار
دسته بندي
<<  ÞÈáí  236237238239240241242243244245  ÈÚÏí  >>
  مراسم كتابت بندگي با حضور 604 دانشجوي دانشگاه فردوسي در حرم رضوي
مراسم کتابت قرآن كريم با عنوان «كتابت بندگی» با خط تحریری 604دانشجوی دانشگاه فردوسی مشهد، صبح پنجشنبه هفته گذشته در رواق دارالهدایه صحن جمهوری حرم مطهر رضوی، برگزار شد.

۱۳۹۰/۸/۲۱ :تاريخ

  مراسم افتتاحيه نمايشگاه «سرعشق» و سخنراني استاد اميرخاني در نگارخانه رضوان مشهد
مدیرعامل موسسه آفرینش‏های هنری آستان قدس رضوی در پیشانی این نشست، ضمن خوشامدگویی به حاضران و با احترام به خوشنویسان گذشته کشور گفت: موسسه آفرینش‏های هنری آستان قدس رضوی، موسسه‏ای‎ است که با رسالت توجه به هنر موجود در حرم مطهر و دارایی‏های هنری آستان‏قدس رضوی شکل گرفت و در سال‏های گذشته هم اقدامات زیادی در زمینه هنر قدسی و رضوی انجام شد اما در سال جاری، اتفاقات مبارکی درخصوص این هنرها افتاده است.

۱۳۹۰/۸/۱۷ :تاريخ

  در پنجمین نشست جاده ای به آسمان عنوان شد
خانم دکتر نیلچی زاده : سعی کنیم به فرزندانمان ادب الهی را بیاموزیم خانم دکتر نیلچی زاده در پنجمین نشست جاده ای به آسمان گفت : وقتی انسان به ادب الهی مودب شود اعمالش همراه و همگام با اعتقاداتش در صراط مستقیم حق قرار گرفته و در مسیر اعتلای انسانی گام برمیدارد.

۱۳۹۰/۸/۱۴ :تاريخ

  نمایشگاه سر عشق در نگارخانه رضوان برپا می شود
مدیرعامل موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی از رونمايي دو كتاب جديد منتشر شده در اين موسسه همزمان با مراسم افتتاح نمايشگاه خوشنويسي سرعشق خبر داد.

۱۳۹۰/۸/۱۱ :تاريخ

  انقلاب بحرين در قاب تصوير نگارخانه رضوان
به گزارش روابط عمومي موسسه آفرينش هاي هنري آستان قدس رضوي براي اولين بار قيام انقلابي مردم بحرين در قاب تصوير جاي گرفته و در معرض ديد مخاطبين حق طلب قرار مي گيرد. مجموعه رسانه اي اهل البيت اين نمايشگاه را با هدف معرفي و شناسايي انقلاب مردم بحرين و گزارشي مصور و عيني از رخ‌دادهاي اين قيام مردمي در نگارخانه رضوان برگزار مي كند.

۱۳۹۰/۸/۷ :تاريخ

  نقش هاي طبيعت در نگارخانه رضوان
آثار نقاشي گروه 14 در نگارخانه رضوان مشهد به نمايش در خواهد آمد. به گزارش روابط عمومي موسسه آفرينش هاي هنري آستان قدس رضوي 14 نقاش جوان مشهدي آثار خود را در نگارخانه رضوان مشهد در معرض ديد علاقمندان قرار خواهند داد. جواد براتي مسئول نگارخانه رضوان تصريح كرد: 14 هنرمند جوان 42 اثر نقاشي خود از طبيعت را، از 30 مهر ماه به نمايش خواهد گذاشت

۱۳۹۰/۷/۳۰ :تاريخ

  اخبار كوتاه از مجتمع امام خميني (ره)
افتتاح نمايشگاه تايپوگرافي در نگارخانه باران و نيز برگزاري اولين كارگاه روزنامه ديواري در مجتمع فرهنگي هنري امام خميني (ره), اولین کارگاه روزنامه دیواری به منظور آشنایی نوجوانان با اصول نویسندگی خبر و ویراستاری آن در مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) برگزار شد . به گزارش روابط عمومی مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی (ره) هدف این کارگاه بروز خلاقیت های دانش آموزان در ارایه سوژه ، چگونگی پرداخت آن و طراحی روزنامه دیواری همراه با اصول نوشتاری آن مطرح شد

۱۳۹۰/۷/۳۰ :تاريخ

  نمایشگاه فرهنگی خط خورشید افتتاح شد
همزمان با ولادت امام علی بن موسی الرضا (ع) ؛ نمایشگاه فرهنگی خط خورشید افتتاح شد. جوانان پایتخت معنوی ایران با برگزاری نمایشگاهی با محوریت اعتلای سطح فرهنگی جوانان وآشنایی این گروه سنی با هنجار های اجتماعی جامعه به فعالیت پرداختند . به گزارش روابط عمومی مجتمع فرهنگی هنری امام خمینی(ره) همزمان با ولادت حضرت رضا (ع) نمایشگاهی با رویکرد فرهنگی و اجتماعی در مشهد مقدس کار خود را آغاز کرده و هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارتقائ کیفی سطح اطلاعات جوانان در موضوعات مختلف می داند .

۱۳۹۰/۷/۱۹ :تاريخ

  شب شعر سایه همسایه در دانشگاه امام رضا(ع) برگزار شد
مراسم شب شعر سایه همسایه با حضور هنرمندان و دانشجویان در دانشگاه امام رضا(ع) برگزار شد.

۱۳۹۰/۷/۱۹ :تاريخ

  نجابتی: مشهد به قطب گرافیک ایران تبدیل شده است
هنرمند مطرح گرافیک کشور گفت: درحال حاضر مشهد به قطب گرافیکی ایران تبدیل شده و در این بحث پیشتاز است.

۱۳۹۰/۷/۱۶ :تاريخ

<<  ÞÈáí  236237238239240241242243244245  ÈÚÏí  >>