اخبـــار
دسته بندي
<<  ÞÈáí  216217218219220221222223224225  ÈÚÏí  >>
  اختتاميه جلسات شعر رضوي در سال 1391
جلسه این هفته شعر رضويراس ساعت17 در حرم مطهر رضوي- صحن جمهوري اسلامي- اتاق 15 با قرائت آیاتی از قرآن كريم سوره روم آيات 42 تا 46توسط استاد محمد نيكآغاز شد وی در ادامه تفسير آيات قرائت شده در خصوص عمل صالح و تاثيرات باد در زندگي انسانها و موجودات برای حاضران صحبت نمودند.

۱۳۹۱/۱۲/۲۲ :تاريخ

  آغاز به چاپ سومين مجلد از سلسله كتابهاي شاهكارهاي هنری در آستان قدس رضوي، منتخب قرآن هاي نفيس
موسسه آفرينش هاي هنري با همكاري سازمان كتابخانه ها، موزه ها و مركز اسناد آستان قدس رضوی در ادامه برنامه احياي آثار كهن و نشر نفايس و معرفي هنرهاي موجود در بارگاه مطهر رضوي، سومين مجلد از سلسله كتاب هاي شاهكارهاي هنري در آستان قدس رضوي را به زيور طبع خواهد آراست.

۱۳۹۱/۱۲/۲۱ :تاريخ

  جلسه شعر رضوي (91/12/14)
جلسه این هفته شعر رضوي راس ساعت17 در حرم مطهر رضوي- صحن جمهوري اسلامي- اتاق 15 با قرائت آیاتی از قرآن كريم سوره روم توسط استاد محمد نيك آغاز شد وی در ادامه تفسير آيات قرائت شده را برای حاضران ارائه نمودند.

۱۳۹۱/۱۲/۱۶ :تاريخ

  کارگاه تخصصی عروسک‌سازی در مجتمع امام‌خمینی(ره) برگزار می‌شود
کارگاه تخصصی عروسک‌سازی نمایشی، از 19 اسفندماه به مدت 10 روز در مجتمع فرهنگی‌هنری امام‌خمینی(ره) برگزار می‌شود.

۱۳۹۱/۱۲/۱۵ :تاريخ

  اندازه نقش برايم مهم نيست آنچه مهم است كيفيت نقش است
موسسه آفرينش هاي هنري آستان قدس رضوي با همكاري كارگروه فيلم و تئاتر دانشگاه امام رضا(ع) نشست نقد و بررسي آثار سينمايي رضا كيانيان را در روز چهارشنبه 91/12/9 در آمفي تئاتر الغدير دانشگاه امام رضا (ع) برگزار كرد.

۱۳۹۱/۱۲/۱۳ :تاريخ

  اكران و نقد و بررسي آثار سينمايي رضا كيانيان
موسسه آفرينش هاي هنري آستان قدس رضوي به همت انجمن ادبي رضوي در راستاي معرفي آثار هنرمندان سينما و آشنايي مخاطبين و هنر دوستان با آثار سينمايي كشور در نظر دارد اكران و نقد و بررسي آثار سينمايي رضا كيانيان از بازيگران مطرح سينما را برگزار نمايد.

۱۳۹۱/۱۲/۸ :تاريخ

  محمد نيك يكي از منتخبين اختتاميه هفتمين جشنواره منطقه اي شعر فجر پايتخت معنوي ايران اسلامي مشهد مقدس شد
هفتمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر در روز سه شنبه 12/1/ 91 در مجتمع فرهنگي امام رضا(ع) از 3 منطقه خراسان رضوی، شمالی و جنوبی با حضور مديران ، مسئولان استاني و كشور،شعر دوستان و شعراي برجسته كشوري محمدعلی بهمنی رئیس شورای علمی جشنواره، رضا حمیدی دبیر جشنواره ، مصطفی محدثی خراسانی، ناصر فیض و محمدحسین جعفریان حضور داشتندبرگزار شد.

۱۳۹۱/۱۲/۷ :تاريخ

  مصاحبه ای کوتاه با دبیر جشنواره ملی عکس مشهد، کیارنگ علایی
موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی، در این سال ها ورود بسیار مبارکی به جشنواره ملی عکس مشهد داشته است.

۱۳۹۱/۱۲/۴ :تاريخ

  چاپ مرقع نفیس «دیباچه قطب الدين محمد قصه خوان يزدي» تا پایان امسال
به گزارش روابط عمومی مؤسسه آفرينش هاي هنري آستان قدس رضوي با همياري موسسه كتابخانه و موزه ملي ملك ، مرقع نفيس «دیباچه قطب الدين محمد قصه خوان يزدي» را تا پایان امسال به زیور طبع می آراید.

۱۳۹۱/۱۲/۲ :تاريخ

  گزارش جلسه شعر رضوي (91/11/30)
جلسه این هفته شعر رضوي به مناسبت شب ولادت امام حسن عسگري(ع) راس ساعت17 در حرم مطهر رضوي- صحن جمهوري اسلامي- اتاق 15 با قرائت آیاتی از قرآن كريم توسط استاد محمد نيكآغاز شد. وی در ادامه تفسير آيات قرائت شده را برای حاضران ارائه کرد.

۱۳۹۱/۱۲/۲ :تاريخ

<<  ÞÈáí  216217218219220221222223224225  ÈÚÏí  >>